Min älskling

Det blev en bra kväll ändå, ett tag såg det ut som att jag skulle sitta hemma ensam hela kvällen men så blev det inte. Emma och jag tog en drink hemma hos henne och sedan kom älskling och plockade upp mig och sedan åkte vi hem. Hemma hos Emma fick jag gå igenom världens härligaste ansiktsbehandlingsgrej. Awesome för mitt beginning-to-få-rynkor-ansikte. Lite lätt överdrivet kanske, men behandlingen var fantastisk och gjorde underverk med mitt ansikte på bara tio minuter. Hade jag varit rik hade jag köpt den, nu är jag inte det så jag får vänta och hoppas på att tomten tycker jag varit snäll iår.
I bilen hem hoppade älsklingen upp och ner, precis som en liten pojke, och frägade om vi inte kunde ha Beckmaraton när vi kom hem. Jag älskar Beck så det är klart jag ville det. "Vi ska sitta i soffan", sa han, "om vi ligger i sängen så somnar du bara och då får jag titta på filmerna själv..." "Visst", svarade jag, jag kände mig ändå rätt pigg och ganska taggad att se några filmer med världens hetaste Persbrandt. När vi kom hem satte vi oss i soffan, plockade fram ett par dumlekakor och myste. En kvart in i första filmen var han på väg att somna. "Ska vi gå in och lägga oss?" frågade jag. "Mhm...." halvmumlade han mot min axel. Vi gick in i sovrummet, jag satte på Pearl Harbor istället, den har jag ju på VHS nämligen och jag har ingen DVD i sovrummet. "Vilken film?...Jaha, den, men den gillar jag!" sa han. Jag gick in på toaletten och borstade tänderna. När jag kom ut låg redan älsklingen i sängen och småsnarkade. Han är väldigt söt när han sover, jag ser aldrig det annars för jag somnar jämt först. Men nu vet jag det, min älskling är söt även när han sover. Jag är allt lite småkär ändå...

Kommentarer

Skicka ditt meddelande här:

Ditt namn:
Spara uppgifter?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Din Bloggadress:

Ditt meddelande:

Trackback
RSS 2.0