Morgontankar

Vaken sedan sju. Jag är dötrött men ändå pigg, på något vis. Funderar på att gå ner och lägga mig på stranden igen. Men det känns jobbigt. Vägen är ganska lång. Men om man ska kunna sola i bikini så får man minnsann vara på stranden. Att sola i bikini i parkerna känns inte alls lika accepterat och ingenting jag skulle göra.

Så, jag har spenderat morgonen med att titta på Vakna med the Voice på femman. Daniel Paris borde inte få vara "känd". Det finns ingen vidrigare människa. Ändå har jag alltid velat ha en bögkompis, men bara av att titta på den där människan gör mig avskräckt.

Övrigt idag, jag har stört svårt att titta på TVshop. Jag vill köpa allt och det är nästan så jag får gömma telefonen för mig själv så jag inte beställer hem alltihop. En matberedare är ju kanon att ha. Eller en sån där rump-träningsmaskin. Awesome hade de varit. Allting känns väldigt vettigt på TVshop, men å andra sidan är jag inte direkt känd för att kunna avgöra vad som är vettigt eller inte. Haha.

Jag ska plugga nu, jag ligger i bra fas inför seminariet imorgon, men nästa vecka är det tentadags igen. Aa, men nu känns det iallafall som om jag fick ur mig lite skit här. Jag är tillbaka senare.

Kommentarer

Skicka ditt meddelande här:

Ditt namn:
Spara uppgifter?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Din Bloggadress:

Ditt meddelande:

Trackback
RSS 2.0