Nöjd chey. haha

Slog mig ner i soffan för någon timma sedan med varma mackor, såg lite på nyheterna och sedan på Halv åtta hos mig, som jag tycker är ett av världens härligaste program nu för tiden. Berättarrösten är så himla skön.
Innan dess städade jag i lägenheten, dammsög balkongen och inne, skurade golvet, vattnade blommor och dammande av lite snabbt. Jag som brukar ha flera veckor mellan mina städpass är skitnöjd med mig själv, det går ju så snabbt när det inte är supergrisigt och jättelänge sedan senaste städningen.
Nu tänkte jag köra mitt vanliga lilla träningspass och sedan ta och hoppa i säng. Imorgon väntar ju en heldag i solen (med plugget) och på kvällen blir det Trollhättan med vänner.
Åh, den här veckan är hittills awesome. Jag älskar solen.

Kommentarer

Skicka ditt meddelande här:

Ditt namn:
Spara uppgifter?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Din Bloggadress:

Ditt meddelande:

Trackback
RSS 2.0