Ooooonsdag!

Hej hopp!
Jag har sovit på soffan framför Skärgårdsdoktorn och har dragit på mig både nackont och huvudvärk. Ändå har jag varit vaken en stund och lagat en matlåda för senare idag och tittat på nyheterna. Seriöst, jag ser aldrig nyheterna och så ser jag idag och får se ett reportage om datanördar och Dreamhack. Aa, där blev jag ju himla lärd! Idag om det skulle bli tyst stämning i skolan med min grupparbete så ska jag ta upp det - "har ni sett de nya med Dreamhack?" ska jag säga. Iochförsig så är det ju bara killar i min grupp, så antagligen har de koll... Haha!
Nu ska jag ta mig upp ur den här soffan iallafall och kila iväg till skolan. Jag förväntas väl sitta där hela dagen och ikväll blir det Trollhättan och träning ifrån halv åtta fram till hur sent som helst... ;) Så, nu måste jag stressa iväg! Ha en riktigt bra onsdag!

Kommentarer

Skicka ditt meddelande här:

Ditt namn:
Spara uppgifter?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Din Bloggadress:

Ditt meddelande:

Trackback
RSS 2.0