Såna här mail får jag med ganska jämna mel...

img_5425 (MMS)

Såna här mail får jag med ganska jämna mellanrum sedan bilen lades ut på annons. Den ligger ute för över 35 000. Den är värd det också, enligt såna där sidor där man kan kontrollera lämpliga priser för ens bil. Och så får jag "skambud", det är väl väntat. Men just de här mailet tycker jag är extra kul. Han ber om ursäkt OM han ger mig skambud när han erbjuder mig mer än15000 mindre än i annonsen, haha. Vill han dessutom att jag ska tycka synd om honom och liksom bjussa honom på mellanskillnaden eftersom han åker så lång väg? Jag skrattade gott åt det imorse och svarade "eh, nej tack". Jag hoppas han fattar piken. Jag är inte intresserad.


Kommentarer

Skicka ditt meddelande här:

Ditt namn:
Spara uppgifter?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Din Bloggadress:

Ditt meddelande:

Trackback
RSS 2.0