Seminarie

God morgon!
Vet ni hur pigg jag är? Inte alls pigg, faktiskt. Jag ställde klockan på åtta, gick in i badrummet, sminkade mig och gick och la mig igen. Så nu ligger jag bara här och väntar på att klockan ska bli kvart i, för då ska jag gå upp och gå till seminariet i skolan. Jag är ganska otaggad, men egentligen mest nervös för vilken grupp jag ska hamna i. Jag trivs inte med folket, känner mig osäker och dålig av blickarna som kastas på mig då och då. Fast mest är jag nog paranoid, egentligen, jag hoppas det iallafall.
Nä, nu får jag rycka upp mig, seminariet känns ju faktiskt ganska bra iallafall. Så det borde inte vara några problem. Tänka på det istället. Fokus, fokus, fokus... Vi hörs sen!

Kommentarer

Skicka ditt meddelande här:

Ditt namn:
Spara uppgifter?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Din Bloggadress:

Ditt meddelande:

Trackback
RSS 2.0