Tisdagen

Dagen slutade ganska bra ändå.
Från att ha suttit inne i sängen halva dagen och pluggat, till att åka ut till torp på shoppingrunda och pizzamys på balkongen med Pärre.
Jag köpte naturligtvis ingenting, min ekonomi tillåter inte det. Pärre däremot kom hem med två par nya shorts och en ny piké. Både pikén och ett par av shortsen var i ljusrosa - åååh! Sött. Jag har allt lite att säga till om ändå.
Nu har jag läst igenom delar av den där himla boken om organisationsmetaforer igen, stört tråkigt och flummigt. Men i slutändan lär man sig ändå något. Det är lite sjukt, faktiskt. Det är lättinlärt  tror jag, sedan tycker jag faktiskt överlag att det är intressant med just organisationer och deras strukturer. Faktiskt. Det är saker jag lätt kan referera till och har erfarenhet av på flera plan.
Så, nu blir det min vanliga träning, gjorde den inte igår eller under påskhelgen så antagligen kommer jag ha störd träningsvärk imorgon. Men, jag bangade ju gymmet imorse trots att jag verkligen lovat mig själv, så det får bli dubbelt pass för min del ikväll. Puss

Kommentarer

Skicka ditt meddelande här:

Ditt namn:
Spara uppgifter?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Din Bloggadress:

Ditt meddelande:

Trackback
RSS 2.0