Topp fem

Topp fem dumma saker som jag gjorde igår:
Ingen ordning, det mesta är lika dumt.
- Drack. Jättedumt eftersom jag ska parta loss ikväll. Men ändå kul. Det var värt det. Lätt. Tror jag.
- Köpte mat på vägen hem, chicken fingers som jag alltid köper. Dessutom hade jag beställt med en extra fiskfilé? Okej. Detta är dumt för att 1. Jag äter inte fisk. 2. Fisk och currysås? Nej.
- Jag fimpade mig själv i ögat. Dumt. Behövs ingen förklaring vidare. Ni fattar. Jag ser fortfarande. Tur.
- Jag spillde ut maten i sängen. Curry på mina vita lakan. Dumt.
- Jag klippte håret. Dumt. Vanligtvis toppar jag det snabbt och lätt själv då och då och det är inga problem, så det gjorde jag igår eftermiddag innan jag började dricka. Senare på kvällen har saxen åkt fram igen och kapat ca en dm till. Ojämt dessutom. Big fail, big.
Men hallå, den här bilden säger väl allt? Alla dumma saker va värda det. Lätt. Tror jag.

Kommentarer
Postat av: Sara

Inte helt ok bild :p haha!

2011-04-23 @ 19:32:20

Skicka ditt meddelande här:

Ditt namn:
Spara uppgifter?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Din Bloggadress:

Ditt meddelande:

Trackback
RSS 2.0