Fredagkväll

Alltså, det är verkligen sällan jag ligger hemma och lipar en hel dag nu för tiden, men idag kunde jag inte låta bli. Jag har ställt in de planer som jag hade för kvällen och har nu krupit ihop i soffan för att äta middag ensam och bara tycka otroligt synd om mig själv. Eller, nej. Jag tycker inte ens synd om mig själv längre, det gjorde jag tidigare idag bara. Nu känner jag mest bara att jag vill vara ensam. Jag har haft två mýcket tjötiga, men underbara, killar som ringt och bett mig komma till Trollhättan, men inte ens de hjälpte mig upp ur den här soffan. Jag tar liksom paus ifrån mitt sociala liv idag. Det är sorgligt. Men det funkar.
Som för att peppa mig själv lite granna tänkte jag lägga upp lite bilder. De här bilderna gör mig på något sätt lite lyckligare:

Kommentarer

Skicka ditt meddelande här:

Ditt namn:
Spara uppgifter?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Din Bloggadress:

Ditt meddelande:

Trackback
RSS 2.0