Igår

Jag hade en riktig skitdag igår och jag tänkte presentera det för er lite mer i detalj a la Alex Schulmans +/- funktion.

Dagen började med att klockan ringde 09:00 och jag hade sovit skitlite och mådde kasst (---). Jag hade ställt det jobbiga alarmet vilket innebar att jag dessutom vaknade med ett ryck (-), jobbigt, men det innebar ju faktiskt att jag piggnade till ganska snabbt (+).
Jag tog på mig en tajt ljusblå tröja som gör mina ögon väldigt fina och som jag trivs i (+++), men som man lätt får svettmärken i armhålan av när man går till skolan (-----). Pärre körde mig till skolan för att slippa svettas (+++).
Grupparbetet gick bra (++), dock får vi vänta med intervjun tills på tisdag (---).
Jag hade fyra timmar hemma att sova på (++), men somnade inte (---). Jag åkte buss (-) till Trollhättan. Repeterade vårt spex och kollade på de andras (+++). Ångesten som kom efter spexen (-----).
Jag missade första bussen hem för att jag inte fattade att det var en byte-buss (--), men fick tack vare det ta en riktigt trevlig fika med Alexandra på Strandgatans uteservering (++++). Då bussen kom fick jag betala med kort istället för med smsbiljett vilket jag absolut inte hade råd med (-----), dock åkte jag för under tjugo års-taxan och sparade in sjutton kronor (+). Jag började må illa på bussen och illamåendet släppte inte förrän sent inatt (---). Natten bestod i övrigt av ångest och gråt för att jag är så nervös inför lördagen (-----). Nervositeten har fortfarande inte släppt (---).



+
= 19
-
= 39

Resultatet på gårdagens dag är alltså minus tjugo .  Det känns ju himla bra. Not.

Kommentarer
Postat av: Kattis

Man har såna dagar ibland! Idag är det väl lite bättre? Och imorgon är det fredag, hela dan! (på mitt jobb är 'fredag, hela dan!' typ det bästa som kan hända någonsin, bara för att du ska förstå vidden av det jag just skrev)

2011-04-14 @ 17:52:25

Skicka ditt meddelande här:

Ditt namn:
Spara uppgifter?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Din Bloggadress:

Ditt meddelande:

Trackback
RSS 2.0