Bildbomb ifrån Mars

Jag har rensat min iPhone igen och tänkte slänga upp lite nya bilder.
En kväll hade vi spontan-åvve-sy-kväll hemma hos Pärre. Det var iofs skitlänge sedan, typ i februari. Haha
Vad hände med våra spontana partykvällar? Denna kväll är från precis början av mars. Nu för tiden är vi visst nykterister. Det är ju faktiskt bra det också.
Han kommer döda mig för att jag lagt ut de här bilderna. ;) MEN, detta gör jag lite för att ge igen, mohahhaa. Min lille fjant har slutat läsa bloggen sedan vi blev tillsammans (säger han, jag tror fortfarande att han gör det...eller alltså, det är bäst för honom att han gör det...) och det här kan ses lite som ett test. Han kommet flippa om han ser att jag lagt ut dem, samtidigt som han nu är så stolt att han slutat läsa. Så antingen så ljuger han och flippar över bilderna, eller så ligger bilderna ute och han kommer få stört mycket spö för att han faktiskt slutat läsa. ;) Han förlorar vilket som......
Mina snygga vänner Fancy och Maaalin var uppe hos mig i torsdags. Dom är inte lika suddiga i verkligheten..
Ibland har jag bra hårdagar. Detta var en sådan.
Jag har blivit en hejare på attt laga mysfrukostar, åtminstone när mitt hjärta är här, när jag är ensam lever jag på knäckebröd och leverpastej. Haha. På bilderna här är det nybakat bröd, äggröra, stekt falukorv, bacon, övrigt pålägg och allt annat man kan önska. Ibland är jag awesome.
Två "dagens outfit"-bilder. Haha. Första är från någon gång i förra veckan inför en helt vanlig skoldag. Den andra är från idag. Älskar jeansen, pojkvännens brallor är det bästa som finns.
Så, slut för den här gången på massa bilder. Nu blir det Bachelorette för hela slanten. Heja Swen!

Kommentarer

Skicka ditt meddelande här:

Ditt namn:
Spara uppgifter?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Din Bloggadress:

Ditt meddelande:

Trackback
RSS 2.0