Onsdag

Hej hopp!
Vaknade inatt och var uppe och kräktes ett par gånger, riktigt jobbigt. Trodde det var min tur att åka på en försenad vinterkräksjuka, men så var nog inte fallet. Efter att jag sovit till nästan klockan ett idag så mådde jag bra och nu har jag inte känt av någonting på flera timmar. Istället har jag och min älskling lagat pannkakor till frukost - det börjar bli en vana. Haha.
Dessutom har vi storstädat hela lägenheten, putsat fönster, skurat golv, bytt gardiner och dammat överallt!! Så himla skönt att vara två som städar, annars brukar jag tappa motivationen efter att ha plockat iordning i ett rum och då skiter jag i resten av dem. Nu är här jättejättefräscht och då mår man automatiskt mycket bättre tycker jag. :)
Nu blir det en eftermiddagsfika här hemma med älsklingen, medan vi städade passade vi på att göra hallongrottor med dumlechoklad i - dumlegrottor! Mums!

Kommentarer

Skicka ditt meddelande här:

Ditt namn:
Spara uppgifter?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Din Bloggadress:

Ditt meddelande:

Trackback
RSS 2.0