Beslutsångest

Jag slits mellan två känslor just nu. Ni som är medvetna om min situation för tillfället, blir lite oroliga, vad är det nu för känslor hon håller på att vänja sig eller vänja sig av vid, tänker ni. Kommer hon försöka rycka upp sig, ta tag i sitt liv, le och gå vidare? Eller tänker hon bara deppa ihop totalt, bryta ihop igen så här nästan på årsdagen av sitt förra psykbryt?
Är det lite av era tankar? Visst är det så att ni knappt kan bärga er att få höra the latest news? ;) Okej, här kommer det:

De två känslorna jag slits emellan är ifall jag ska ta en dusch och en promenad eller om jag ska ta och ligga kvar i sängen och mysa med mig själv hela dagen. En del av mig känner verkligen ett beroende av att få sått upp, byta sängkläder och städa iordning lite. Damma av hyllorna, slänga smutskläderna i tvättkorgen istället för på toalettgolvet, sovrumsgolvet, vardagsrumsgolvet och för all del köksgolvet. Hallgolvet är det enda rum i min lille lägenhet som inte är täckt med smutstvätt. Där ligger nämligen all min rena tvätt sedan jag tvättade för två veckor sedan. Jag har inte fått tummen ur och plockat in den i garderoben än och nu är det ju inte alltför mycket ren tvätt kvar där ute så det är ju typ totalt onödigt att plocka in den nu...
Iallafall, så ligger det till. Jag bör verkligen få städat idag, jag hade mått bättre av det. Men, just nu orkar jag nog inte. Men jag lovar att återkomma, mina kära lovers, när jag bestämt mig för hur jag ska göra.
Jag vet att ni är sjukt nervösa för att få reda på svaret...
Har jag rätt eller har jag rätt jättemycket?









Här fick ni lite härliga bilder så här i de tragiska vädret. Jag saknar Turkiet hur mycket som helst. Om någon känner för att bjuda med mig på en väldigt romantisk resa till värmen, gärna all inclusive och sådär så är jag öppen för förslag.

Kommentarer
Postat av: Anonym

för helvete berätta hur du mår!!!!!!!

2011-02-02 @ 21:20:07

Skicka ditt meddelande här:

Ditt namn:
Spara uppgifter?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Din Bloggadress:

Ditt meddelande:

Trackback
RSS 2.0