Den här dagen

Jag har flängt runt som en förvirrad höna idag. För gym och skola, sedan hem till Josefine på middag, sedan ner till stan för en fika med Elvir. Efter det en snabbvisit hos Jeanette och sedan hem och totaldäcka i sängen. Det var typ två timmar sedan nu, men jag har inte haft någon ork till att blogga eller höra av mig till någon så ni får en uppdatering nu istället. :)
Kommer ni ihåg för många veckor sedan (10-12 st) när jag kollade på typ alla svenska mordfilmer som fanns hemma hos Pärre typ flera veckor irad.. Då kunde jag typ inte sova för jag var så himla rädd. Nu går en av de där filmerna; Irene Huss på tvn. Och jag kan inte låta bli att kolla....... Hehe. De suger. Men jag kan bara inte låta bli... ;)

Kommentarer

Skicka ditt meddelande här:

Ditt namn:
Spara uppgifter?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Din Bloggadress:

Ditt meddelande:

Trackback
RSS 2.0