Äntligen hemma.

Okej, ni kan fira lite till nu om ni vill. Jag tror jag har lyckats glömma mitt internet i Svantes sommarhus. Ska rota igenom väskorna lite till, men tyvärr kan det faktiskt vara så illa att den lilla vita pluppen ligger kvar där. :( Alltså fortsätter jag att blogga ifrån iphonen och inga bilder kommer upp förrän imorgon. Tragiskt men sant.

Nu ska jag gå och lägga mig en timme i mina härliga säng som faktiskt är det enda jag har saknat nu när jag varit borta. Efter det ska jag antagligen fika lite med Jeanette och få ur mig helgens händelser och tänka lite själv på allt också. Mitt känsloliv är kaos och det enda jag kan göra är att vänta på svar. Jag avskyr att inte ha kontrollen. Nu blir det sängen för min del iallafall. Hej på er!

Kommentarer

Skicka ditt meddelande här:

Ditt namn:
Spara uppgifter?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Din Bloggadress:

Ditt meddelande:

Trackback
RSS 2.0