Bästa konversationen igår.

Jag och Pärre hade som sagt vinkväll igår. Vi pratar oftast väldigt seriöst med varandra och för att vara ärlig så är det ganska sällan som vi skrattar och har så där supermega kul med varandra. När vi umgås så pratar vi, berättar problem och försöker lösa dem. Han är en bra vän, en av de bättre jag har, så det är inte det. Det är bara det att det är sällan vi viker oss av asgarv och bryter ihop på golvet direkt.

Iallafall. Vi satte oss i soffan, klockan kan ha varit runt sjutiden. Inget glas vin uppdrucket. Bara smuttat lite på.
Jag: Nä, men det är ju så Pärre. Det är sällan vi skrattar och har kul tillsammans.

Tre timmar senare sitter vi under fläkten i köket, två flaskor vin är uppdruckna och vi har nog påbörjat vår första drink.
Jag: Alltså, vi har så hiiiiimla kul tillsammans! Hahahahahaha! Vi skrattar ju typ jämt!!!


Man kan undra vad som hände. Gårkvällen var grym iallafall. Jag har typ träningsvärk i magen efter att ha skrattat så mycket. Nu blir det plugg!!!

Kommentarer

Skicka ditt meddelande här:

Ditt namn:
Spara uppgifter?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Din Bloggadress:

Ditt meddelande:

Trackback
RSS 2.0