Dagen hittills

Det här har jag gjort: Vaknat upp i Trollhättan på Svantes soffa. Kommit tio minuter försent till en tenta. Kuggat tentan. Gråtit för att jag inte orkar med mig själv. Ryckt upp mig. Fikat med Elvir och fått lite motivation till livet igen. Fikat med Sara. Träffat Jaque och Jeanette. Gått en promenad med Sara. Smsat med Pärre. Ja, det var nog allt.
Just nu: Ligger jag i sängen och ska snart power napa. Måste jag ladda min mobil.
Borde göra: Plocka upp de rentvättade kläderna ifrån golvet i hallen, tvättade i söndags och sedan dess ligger dom bara där. Hämta hem bilen ifrån servicen.
Vill jag göra: Åka till Trollhättan.
Dagens bästa: Fikan med Elvir. Min nya livscoach. ;)
Dagens fail: Det som jag precis tänker göra nu. Plus tentan naturligtvis.


Så, de va de det...

Kommentarer

Skicka ditt meddelande här:

Ditt namn:
Spara uppgifter?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Din Bloggadress:

Ditt meddelande:

Trackback
RSS 2.0