Dagen som varit

Hej på er!
Jag har gått och lagt mig nu, har sovit nästan hela kvällen, men jag är fortfarande så sjukt trött. Mellan varven då jag varit vaken har jag smällt i mig chips och grejer så jag ser ut som en gravid i åttonde månaden just nu typ. Tvärångest. Vad hände med bantningen?!
Dagen i övrigt har varit bra, vi fick startat upp nästa grupparbete i skolan och imorgon blir det till att sitta med det i princip hela dagen, ända fram till klockan 18 då mina naglar ska bli underbart fina igen! :) Ska hinna med en lunch med Mjölby någon gång under dagen imorgon också, får passa på när man ändå är inTrollhättan och pluggar. (för där är jag ju aaaldrig annars...) I övrigt inte mycket att rapportera förutom att jag idag har betalt räkningar och har ungefär minimumbelopp för extrem fattigdom att leva på resten av månaden (februari också då alltså), min lägenhet ser fortfarande ut som ett bombnedslag, jag har sex finnar på hakan och jag tycker att livet är lite kämpigt just nu i största allmänhet. Men det löser sig. Jag är ju inte den som är den, jag är inte den som är negativ och jag är definitivt inte den som inte kan drömma mig bort när jag känner för det. Nu ska här drömmas några timmar. Godnatt med er! <3

Kommentarer

Skicka ditt meddelande här:

Ditt namn:
Spara uppgifter?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Din Bloggadress:

Ditt meddelande:

Trackback
RSS 2.0