Dagens

Hej hopp!

Jag sitter i skolan just nu och har precis haft ett långt samtal med Malin via telefon. Försöker kanske styra upp någonting inför helgen, men det är svårt när man egentligen inte har varken pengar eller tid.
I övrigt har jag gjort klart två kompletteringar som jag verkligen har haft ångest över idag, känns grymt skönt att få det gjort. Hoppas bara på att det här blir godkänt nu så..

Snart åker vi till Trollhättan för att jobba på årets första torsdagsfest på kåren, sjukt kul! Det är därför som jag har på mig dom där brallorna idag. ;)

 Så här ser jag ut idag btw, har precis varit inne och sminkat mig för det glömde jag visst bort att göra imorse. Haha! 

Nu fortsätter jag plugga lite granna innan det är dags att åka, hej på er!! :)

Kommentarer

Skicka ditt meddelande här:

Ditt namn:
Spara uppgifter?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Din Bloggadress:

Ditt meddelande:

Trackback
RSS 2.0