De va väl lika bra då..

Jag har sovit sedan halv nio. Innan dess fick jag ett ryck och försökte mig på att baka bullar. Dom blev sjukt fula och inte speciellt goda heller faktiskt. :/ Jag försökte baka maränger, men jag orkade inte vispa sockret fluffigt så det blev bara en kladdig sörja på plåten. Jag har å andra sidan inte tänkt att bli varken bagare eller fet så de var väl lika bra att ingenting var ärbart. :)
Nu har jag förflyttat mig från soffan till sängen, satt på en film på min lilla tv för inatt är första natten på...... Jag vet inte hur länge sedan som jag sover själv och jag är sjukt rädd ikväll. Inte alls kul faktiskt. Meen, nu måste jag verkligen somna om, ska vara i skolan tidig imorgon! Godnatt på er så hörs vi med bättre uppdateringar imorgon!! :) puss!

Kommentarer

Skicka ditt meddelande här:

Ditt namn:
Spara uppgifter?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Din Bloggadress:

Ditt meddelande:

Trackback
RSS 2.0