Filmkväll

Hej på er!
Jag är så himla seg så ni förstår inte. Har legat och käkat massvis med godis hela kvällen så nu känner jag mig helt svullen, tur att jag ska till gymmet imorgon bitti när jag vaknar!! Jag och Josefine skulle köpa "lite godis" och kom hem med 1,2 kilo och tre drickor, nyttiga brudar! ;) I övrigt har vi inte gjort mycket ikväll, Elvir kom förbi en sväng och kollade på den fjantigaste filmen ever (vi hyrde fem filmer, Josefine fick välja tre och de två vi sett hittills är så otroligt dåliga att tillochmed Josefine själv har somnat till dem.....hon tycker dom är bra alltså! Hon hyr aldrig filmer hon inte sett innan.. )
I övrigt, kvällens höjdpunkt var när Alex Schulman var med i Skavlan. Omg, jag är kär! Helt sinnes head-over-hills-super-förälskad! Och den fjärde februari är det jag som ska träffa honom!!! Fattar ni?! Jag ska träffa honom! (Han ska hålla en föreläsning i skolan, hur sjukt är det inte?! Jag dog typ när jag fick reda på det tidigare idag! ) Hursomhelst, nu ska jag kolla på den här filmen som handlar om en superfjortis - max tolv år gammal - som hamnar på en öde ö med sin största idol. Hon är alltså en minderårig blivande groupie, bra fantasi där! Oh Yeah! Dessutom ska jag lyssna på när frugan ligger brevid mig och snarkar i soffan. Godnatt med er!

Kommentarer

Skicka ditt meddelande här:

Ditt namn:
Spara uppgifter?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Din Bloggadress:

Ditt meddelande:

Trackback
RSS 2.0