Fucking 500

Jag vaknade av att min störda granne borrade i väggen nu igen, jag trodde bara han gjorde det när jag skulle plugga? Men nej, nu är han minnsann på krigsstigen och ska även börja borra när jag sover. Han vet inte vad han har att vänta....

Iallafall, Svante skickar ett sms: "Blogga för helvete, jag har ingenting att göra!"

Okej, vad svarar jag på det? Hur rolig (och bäst och underbar och perfekt) jag än är, så har även jag lite svårt att bara hitta på något kul inlägg bara sådär. Tur att det inte spelar någon roll då!

För detta inlägget är nämligen nummer 500 på min lille fina blogg!


Så, alla förstod  va?
500 inlägg sedan september månad. Alla lika genomtänkta och härliga? Eller vad säger ni? Wohoo!! 


Kommentarer

Skicka ditt meddelande här:

Ditt namn:
Spara uppgifter?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Din Bloggadress:

Ditt meddelande:

Trackback
RSS 2.0