Godnatt!

Jag är så sinnes trött och bitter på allting idag. Jag känner egentligen bara för att sätta mig ner och gråta. Imorgon när jag kommer hem ifrån skolan ska jag bara lägga mig ner och njuta av tystnaden i min egen lägenhet. För det är tredje natten jag sover här på Svantes soffa. Tredje natten jag sover obekvämt och bara är allmänt seg och antagligen kommer att vakna upp med lätt nackspärr. Japp, idag är en sån där dag nu igen, jag vet, förlåt.

Rent allmänt har den här dagen sugit rätt hårt, skittråkigt att säga, men som sagt, jag är lite bitter idag. Jag satt ensam i flera timmar imorse och hade skittråkigt. Sedan skulle jag ta bussen för att möta upp Mjölby för en fika, blev avslängd av busschaffören för att mitt sms inte kommit fram och gick sedan vilse här ute i tattarmarkerna.. :/ Till slut hittade jag tillbaka hem till Svante men var då redan jättesen så fikan blev inte så lång. Men allt som skulle sägas blev sagt och inte blev det så mycket bättre för det. Eller jag vet inte, sämre kunde det ju inte bli så. Skit samma. Ja, den här dagens humör beror på det kanske.. Jag känner mig tom på känslor och samtidigt så fylld utav dem att jag inte vet vart jag ska göra av allt. Det är en konstig känsla, kan jag säga... Mötena på kåren gick bra iallafall. Efteråt käkade vi på MAX och sedan åkte vi hem till Svante igen för att fira Såsa med champange, han följde inte med men vi firade en stund ändå, spelade poker och satt och pratade. Och nu har vi gått och lagt oss. Det ska bli underbart att sova tidigt idag. Så, Godnatt med er nu!

Kommentarer

Skicka ditt meddelande här:

Ditt namn:
Spara uppgifter?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Din Bloggadress:

Ditt meddelande:

Trackback
RSS 2.0