Hemtenta

Jag har spenderat de senaste tio timmarna i Elvirs rum framför min dator och världens tjockaste bok om IT system på engelska. Därför har jag inte uppdaterat idag. Nu kan ni applådera om ni vill för att jag varit så duktig. Jag har gjort nästan två av fem frågor, fattar ni? På tio hemska timmar! Det är sjukt!! Men just nu har jag en liten paus iallafall, det känns sjukt bra och välbehövligt!
Ska nog kila ut ett par minuter och ta lite luft nu innan jag ska fortsätta plugga. Jag tänker bli klar inatt. Jag tänker inte ha det här hängande över mig imorgon och på söndag. Nej. Jag ska minnsann vara ute i "god" tid. Försöka iallafall.
Puss på er.

Kommentarer

Skicka ditt meddelande här:

Ditt namn:
Spara uppgifter?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Din Bloggadress:

Ditt meddelande:

Trackback
RSS 2.0