Humor

Jag har skrivit en sammanfattning av ytterligare ett kapitel. Gud, vad jag pluggar bra när jag sitter hemma på det här sättet. Att sitta i skolan gör mig bara stirrig och okoncentrerad för då kollar jag bara på alla andra som går förbi. Nu sitter jag här i Svantes kök, hörlurarna spelar på högsta volym och jag bara flyter runt bland massa organisationstermer. Perfekt!

Btw, Svante och Josefine beställer pizza. Lite kul. Dels för att Svante inte får beställa pizza pga ett vad. Hehe. Ännu roligare är det att skriva ut det här. Hehehe. Jag är en elak människa. ;)
När dom skulle beställa pizzan var Josefine först tvungen att gå in på bankens hemsida för att få sitt kort verified by visa, eller vad det nu heter. Svante läste högt hur man skulle göra. Gå in under beställ tjänster, läste han. Sen började han fnissa lite. "Beställ tjänster" liksom. Haha. Det är rätt kul ändå. Han har så bra humor!!

Kommentarer

Skicka ditt meddelande här:

Ditt namn:
Spara uppgifter?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Din Bloggadress:

Ditt meddelande:

Trackback
RSS 2.0