Känslor

Idag ligger jag bara hemma. Jag orkar inte träffa människor alls efter att ha spenderat flera dygn utan att få en sekund för mig själv. Naturligtvis ville jag umgås med dem, så jag har inte direkt blivit tvingad, men nu känns det så himla skönt att få vara för mig själv lite granna.
Lite senare tänker jag ta en lång promenad, rensa alla tankar och bara njuta av att snön börjar försvinna.

Jag vet inte riktigt vad jag ska skriva mer, för jag har svårt att formulera mig i ord idag. Jag är så tacksam för det jag har, men samtidigt är jag så ledsen över det jag saknar. Men så här känner jag idag: 

  
 
 
 
  
 
  


Ja, jag vet; jag är inte bara en, utan två dumbommar - den ena för att jag älskar och den andra för att jag erkänner det.  -- John Donne (1572-1631)

Kommentarer

Skicka ditt meddelande här:

Ditt namn:
Spara uppgifter?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Din Bloggadress:

Ditt meddelande:

Trackback
RSS 2.0