Läggdags

Nu ska jag sova. Jag är ganska trött trots att jag knappt gått upp ur sängen idag, men jag har fått pluggat en hel del, bloggat ännu mer och varit ute på en kort promenad. 
För övrigt har jag bara ätit fyra knäckebröd idag totalt - duktig tjej! Tyvärr har jag druckit två koppar varm choklad också, det är ju inte supernyttigt precis men ändå. Imorgon klockan åtta ska jag befinna mig på gymmet, jag funderar på att skaffa mig en personlig tränare men det kanske vore bättre att få någon träningsintresserad kompis att hetsa mig istället. Tränas sönder ska det iallafall göra. Imorgon ska jag dessutom börja på den nya bantningsmedlet, jag sket i att börja idag eftersom det är ännu mindre kalorier i knäckemackorna är de där pulverskiten. Så, jag höll det iallafall en dag hittills. Bara ett halvår kvar tills jag har deadline för mitt elva kilos mål. Hahah!

By the waaay, jag läste igenom alla inlägg jag skrivit under de här månaderna. Så himla kul läsning.
Tänk om jag visste .

Nu ska jag somna, eller försöka åtminstone. Jag somnade halv sju imorse så chansen är ju inte jättestor att jag somnar då jag vänt på dygnet.. Men vi håller tummarna för att jag somnar med en gång, när klockan blir runt två-tre blir jag alltid så himla ledsen annars. Varför är det egentligen värst på nätterna? Usch. Godnatt med er nu!

Kommentarer

Skicka ditt meddelande här:

Ditt namn:
Spara uppgifter?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Din Bloggadress:

Ditt meddelande:

Trackback
RSS 2.0