Lillasysteryster!

Vissa dagar är väldigt bra, idag är en sådan. Iochmed att dagen började på gymmet känner jag mig lite extra duktig, sedan var jag i skolan mellan 10-17. Hade ett ganska givande samtal med Elvir, våra diskusioner är oslagbara. Det är få personer jag inte får en syl i vädret med, men han är helt otrolig och jag får inte fram ett ljud! Haha! I det här fallet (och hittills alla andra saker vi pratat om, fast det erkänner jag inte...) har han lite rätt i, iallafall. Hehe. Speciellt idag, och det känns lite jobbigt typ. Plus minus.
Vid sex kom min syster upp. Jag och Josefine hämtade henne vid tåget och åkte och handlade massvis med grönsaker. Och som jag ätit ikväll! Jag ska ju faktiskt äta ett mål om dagen, och jag har tryckt i mig morötter, gurka, majs, annanas, rödlök och apelsin. Åååh vad gott det är!! :)
Jag och min syster ska iallafall gå och lägga oss rätt snart, det är verkligen så mysigt att hon är här! Vi kan prata om ALLT nu för tiden. Jag är verkligen jätteglad!

Kommentarer

Skicka ditt meddelande här:

Ditt namn:
Spara uppgifter?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Din Bloggadress:

Ditt meddelande:

Trackback
RSS 2.0