Lördagsmorgon

Godmorgon!
Idag har jag verkligen tagit vara (haha, Vara! Haha, Svante!!) på morgonen och sovit ut ordentligt och det behövdes verkligen. Jag somnade vid tvåtiden inatt efter att ha pratat nästan en timma i telefon med min fina Julia, som är i australien! Shit, att det ens är möjligt att kännes så mycket efter någon! Helt sjukt!
Jag är iallafall på väg upp till Josefine här nu snart, vi ska äta frukost tillsammans. Och så Svante också. :) Tror faktiskt att jag ska ta mina skitjobbiga träningsskor på mig och promenera upp, lite träning efter all skitmat jag ätit de senaste tolv timmarna.... *ångest*
Jaja, dags att stå upp nu! Hej på er!!

Kommentarer

Skicka ditt meddelande här:

Ditt namn:
Spara uppgifter?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Din Bloggadress:

Ditt meddelande:

Trackback
RSS 2.0