Måndag

God morgon bloggen!

Ny vecka, ny termin, nya möjligheter och jag är faktiskt - tro det eller ej - utvilad efter att ha sovit nästan tolv timmar inatt. Dock har jag sovit på soffan i Svantes lägenhet nu igen, så ryggen är helt kass, men ändå..

Om ett par timmar ska vi åka till skolan för möte, efter det blir det ytterligare ett möte angående Herrmiddagen som ska börja planeras nu.. Vääldigt spännande.. :) I övrigt händer det inte mycket spännande idag.. Imorgon och på onsdag är det skola. Jag ska be Malin komma upp till mig på onsdagen, tänkte jag. Sedan ska jag jobba på Kåren igen på torsdagen. I helgen vet jag egentligen inte riktigt vad som händer. Party?

Angående pokerkvällen igår, jag är ju gryyyym på poker! Det får man ändå säga. Jag kom faktiskt trea av fem personer, så jag var liiiite nöjd. Gjorde bara en liten tabbe i början och hade "tre par". Hmm. Inte visste väl jag att man bara fick använda fem kort och att det då blir omöjligt att få tre par?! Taskigt! Hahaha!

Nu ska jag försöka komma mig upp ur sängen, duscha, borsta tänderna. Le.


Kommentarer

Skicka ditt meddelande här:

Ditt namn:
Spara uppgifter?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Din Bloggadress:

Ditt meddelande:

Trackback
RSS 2.0