Måndag nu igen

Godmorgon mina små sötbollar!
Jag har vart vaken i snart en och en halv timma och ligger sminkad i sängen. Iochmed att Josefine sov över här så blir de så trångt att sminka sig samtidigt så vi går i omgångar, vilket gör att jag redan är klar. Bilen ska ju lämnas in nu på morgonen och sedan åker vi direkt till skolan. Först tänkte vi lämna in bilen klockan sju. Det blev inte riktigt så, när klockan ringde vid sex (man bör ha minst en timma på sig till smink på morgonen, ju snyggare man är ju bättre pris får man på bilverkstan!) mumlade jag "det går säkert lika bra att lämna in bilen vid åtta och jag hör liksom bara ett jubelrop från Josefines sida. Sen att jag inte kunde somna om utan gick upp ändå behöver vi ju inte prata om. ;)
Nu ska vi åka strax, hörni! Hej så länge! :)

Kommentarer

Skicka ditt meddelande här:

Ditt namn:
Spara uppgifter?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Din Bloggadress:

Ditt meddelande:

Trackback
RSS 2.0