Mellan oss då.

Hela livet har vänts uppochner. Jag är ena stunden jätteglad, andra vet jag varken in eller ut. Vad väljer man, måste man välja? Har jag ens ett val i en situation där jag inte är mer än en del av spelet?
Allting känns så konstigt, när jag lever där bland molnen är jag hur lycklig som helst. Sedan får man den där käftsmällen och så är jag inte så cool längre. Jag vet egentligen hur jag vill ha det, jag vet bara inte hur jag ska säga det eller om jag gör rätt när jag vill ha det så.
Någon sa en gång till mig "vet du vad du vill? -Ja! -Bra, då gör du tväremot!". Det kan ha varit det mest nedvärderande jag hört, samtidigt så är det lite komiskt. Jag gör inte alltid fel och vissa saker vet man när det känns rätt.
Kan inte ni som läser det här ge mig ett råd, ni som ändå scrollar igenom mitt liv varje dag. För det enda jag kan tänka på just nu är hur bra allting kan bli och på hur otroligt gott min säng luktar.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Välj han som du kommer att göra lyckligast. Det vet vi bägge två vem det är!

2011-01-09 @ 05:23:02

Skicka ditt meddelande här:

Ditt namn:
Spara uppgifter?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Din Bloggadress:

Ditt meddelande:

Trackback
RSS 2.0