Min dag

Jag tänkte försöka sova nu faktiskt, så här tidigt har jag inte somnat på över en vecka tror jag. Somnade typ halv fyra inatt efter mitt lilla mini-psykbryt. När klockan ringde imorse - Japp, min ringde fast jag har iPhone! - så trodde jag typ att det var ett skämt. Eller först fattade jag inte ens vad det var som tjöt mig i örat klockan åtta på morgonen. Shit, har jag varit van vid att gå upp så här tidigt ens?! Jag mindes inte ens vilken alarmsignal jag hade. Helt sinnes! Jag ställde om klockan till tolv btw. Hehe..
Vid ett var jag i skolan, pluggade och hade föreläsning. Efteråt åkte jag, Josefine och Marcus hem till Elvir och drack te och käkade knäckemackor och catchade up efter jullovet. :) Vid niotiden åkte jag och frugan ut till Torp för att storhandla mat, jag hade absolut ingenting hemma.. Jag kom hem med två paket mjölk (blå såklart, den är den godaste), en smörpaket (minilätta), en kesoburk (minikeso), sex burkar majs, en ost (ja, det var dumt, ost är fett.. Men det var Elvirs fel, vi käkade knäckemackor med ost på hemma hos honom och de var så himla gott) och det bästa av allt: jag har köpt nått sånt där bantningsskit, typ nutrilett. Så om några veckor kommer ni förhoppningsvis att få se en helt sinnessjukt snygg brud här på bloggen. Tills dess kommer ni få stå ut med en bitter, ångestdrabbad brud som endast tänker på all mat jag inte får äta.. Men hallå, det är det väl värt!? Eller?
Det här kommer typ hålla i två dagar eller något så ni får stå ut faktiskt! Godnatt!

Kommentarer

Skicka ditt meddelande här:

Ditt namn:
Spara uppgifter?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Din Bloggadress:

Ditt meddelande:

Trackback
RSS 2.0