Mitt hjärta

Jag har kommit hem, krupit upp i min soffa och gjort sånt som jag absolut inte får göra; äta onyttig mat och läsa böcker som inte är skollitteratur. Jag skulle precis säga att det är okej idag, för jag har en dålig dag, men det är absolut inte okej då eller. Egentligen borde jag ta tag i mig själv, ringa hit lite vänner och le och vara glad - men jag orkar inte.
Istället har jag köpt en ny bok, Dyngkåt och hur helig som helst, heter den. Jag tyckte det passade bra. Och så har jag Vänner på på tvn, Jennifer Aniston är med, tjejen som inte kan behålla en kille...... Stackars henne. Jag kan absolut inte förstå hur det känns eftersom mitt eget kärleksliv är på sin absoluta topp och jag är en av världens lyckligaste kvinnor för tillfället och inte alls hade ett sånt psykbryt igårkväll att jag trodde att jag skulle gå av på mitten.
Om jag skulle sätta betyg på kvällen på den där lycklighetsskalan som jag av någon "konstig" anledning börjat med så skulle jag säga en svag trea på mitt humör (läs: jag är olycklig och tyck såå synd om mig), en åtta på känslan att vara själv och en fyra på pizzan jag precis stoppade i mig.

Kommentarer

Skicka ditt meddelande här:

Ditt namn:
Spara uppgifter?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Din Bloggadress:

Ditt meddelande:

Trackback
RSS 2.0