Morgonpigg?

God morgon!
Tanken var att vi skulle vart på gymmet klockan elva idag, men när klockan ringde kände jag att jag fortfarande va lite trött. Josefine som sov över åkte hem och jag tänkte gå upp och "äta" frukost, klockan var halv elva då. Jag degade kvar lite i sängen, orkade inte riktigt stå upp. Och helt plötsligt vaknar jag och klockan är halv tre!! Vad hände?! Jag kanske behövde sova ut efter igårnatt, men ändå. Jag har typ sovit tretton timmar inatt. ;)
Nu ska jag stå upp iallafall, jag funderar på att äta något till frukost men jag är faktiskt inte hungrig så då är det väl bättre att ta en sån där pulverpåse ändå. Efter att jag typ höll på att svimma av hunger igår så har jag bestämt mig för att äta riktig mat och byta ut vissa måltider bara, precis som man ska, istället för att dricka en-två påsar pulver om dagen bara. Dock så syns mina revben redan och jag har tappat tre centimeter på låren, så något borde det vara värt ändå!! :) Nu står jag upp iallafall, och sedan blir det plugg resten av dagen! Puss!!

Kommentarer

Skicka ditt meddelande här:

Ditt namn:
Spara uppgifter?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Din Bloggadress:

Ditt meddelande:

Trackback
RSS 2.0