Näe, ingen bra dag.

Efter allt som hände igår bröt jag min pulverdiet och käkade chips, ostbågar och dip och drack både vin och champange. Det behövdes, tyckte jag. Kvällen blev väl inte direkt jättelyckad ändå, men mina vänner gjorde så mycket de kunde för att försöka få mig på bra humör. Det hjälpte kanske inte så mycket ändå, tyvärr, men det är tanken som räknas.

Nu ska jag strax upp till Mackan i klassen, försöka jobba med hemtentan. Det är nog tur att jag inte sitter själv med den. Inte för att jag inte hade fixat den, utan för att de där förbannade tårarna bara rinner så fort jag är ensam. Det suger. På en glädjeskala mellan 1-10 idag är jag en tvåa. Max.

Kommentarer

Skicka ditt meddelande här:

Ditt namn:
Spara uppgifter?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Din Bloggadress:

Ditt meddelande:

Trackback
RSS 2.0