Söndagsmorgon

God morgon!!

Jag är redan vaken, kan faktiskt inte somna om så jag tänkte försöka komma upp i tid idag! :) Vaknade inatt också, någon gång vid tre och var skiträdd för att det skulle vara en hårig spindel i mitt rum. Jag kollade på Fångarna på fortet igår och jag får nästan alltid mardrömar efter det. Ni vet, den där spindeln som kryper när de spelar vinjettmusiken, man hinner ju aldrig titta bort då och så ser man den krypa mot en och så kan jag inte sova på hela natten.

Senare idag har jag tvätt tid och guuuuud vad skönt det ska bli att få fixat lite rena kläder, jag är verkligen inne på sista paren rena trosor så nu är det verkligen dags! :) Haha! Samtidigt hela dagen ska jag plugga inför tentan på onsdag, jag måste verkligen fixa den och jag vet att jag inte kommer att kunna göra det om jag inte verkligen tar tag i mig själv och sätter igång nu, men motivationen är alllt annat än bra, det måste jag säga. Konstigt nog har jag inte påverkats specillt mycket av att jag lagt om kosten, och det känns sjukt bra. Jag är inte surare, som vissa sa att jag skulle vara, och jag kan faktiskt koncentrera mig riktigt bra när jag väl vill.

Nu ska jag iallafall ta upp skolböckerna och sätta fart!
Laaaater! ;)


Kommentarer

Skicka ditt meddelande här:

Ditt namn:
Spara uppgifter?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Din Bloggadress:

Ditt meddelande:

Trackback
RSS 2.0