Tack tack tack

Vissa vänner är bättre än andra och jag är så himla glad att jag lyckats få tag på så många underbara som verkligen finns där för mig när jag får mina taskiga psykbryt. Ni vet vilka ni är, så det behövs inte nämnas för så lyckas jag bara missa någon och så blir det ett himla liv om det! ;) Jag vill bara säga tack, för det är jag så himla dålig på i "verkligheten"..

Även ett stort tack till glassen jag åt förut, jag brukar inte ens tycka om glass men den var verkligen jättegod och gav mig stor motivation till.....att äta mer. Även ett stort tack till Parlamentet som jag satt och väntade på från klockan halv sju till halv tio och sedan var så himla tråkigt att jag fick mig en härlig power nap just då, det behövdes... ;)
Nu ska jag sova. Jag älskar er!!

Kommentarer

Skicka ditt meddelande här:

Ditt namn:
Spara uppgifter?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Din Bloggadress:

Ditt meddelande:

Trackback
RSS 2.0