Tisdagsplugg

Hej på er!

Jag tog en mycket välbehövlig sovmorgon idag och sov nästan till klockan tolv. Naturligvis sov vi över hos Svante iallafall, otippat nog! ;)
Vi satt och pluggade i skolan fram till fyra tiden igår i skolan, det är därför det blev så kass uppdatering. Klockan fem hade vi möte med Västsex och sedan drog vi hit alltså, skulle egentligen bara hit och skulle egentligen bara dricka lite te, men såklart stannade vi och kollade på en film. Dessutom satt jag och Sås och pluggade ett par timmar igårkväll medan Svante förhörde Josefine på Britney Spears låtar, haha! Så sjukt kul att lyssna på! ;)

  Så här pigg (men ändå lite koncentrerad, visst?) ser jag ut nu på morgonen när jag sätter mig framför datorn och boken, med en kopp te med rabarber och vaniljsmak. Nu är jag taggad som få för plugget. Hahha, trodde ni på mig där? Haha, nä inte jag heller!


Kommentarer

Skicka ditt meddelande här:

Ditt namn:
Spara uppgifter?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Din Bloggadress:

Ditt meddelande:

Trackback
RSS 2.0