Nyårsbilder

Jag har sovit lite grann, försökt ta ikapp lite sömn ifrån de senaste två nästintill sömnlösa nätterna. Jag är verkligen ingen nattmänniska, att jag varit uppe till sex-sju på morgonen två nätter irad är bara sjukt. Att jag har vaknat vid elva dagen efter och inte kunnat somna om är ännu lite jobbigare.
Det blev aldrig någon fika med Jeanette, vi tar den imorgon. Istället har jag pratat med mamma i telefon jättelänge och fått ventilerat mig där istället, lilla mamma, så himla bra hon är!

Här kommer förresten några utav bilderna ifrån en av de absolut bästa nyårsfirande jag varit med om.

 

Första bilden är ifrån nyårsafton. Andra bilden är ifrån dagen efter. Jag älskar dig lika mycket bägge dagarna.



Jag har träffat mitt livs kärlek den här veckan. Han heter Sten och tycker om mig också. 

 

Mina absoluta favoritkillar.

  

Goa människor. Som ni ser på mittenbilden fick vi en dansuppvisning, ifrån damsupén. Jag och Josefine stod på dansgolvet resten av kvällen typ, men det finns inga bilder på det. Det är vi alla tacksamma för!

 





Kommentarer

Skicka ditt meddelande här:

Ditt namn:
Spara uppgifter?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Din Bloggadress:

Ditt meddelande:

Trackback
RSS 2.0