Gårdagen

Godmorgon!

Jag sitter i skolan och "pluggar", det går inte så bra idag för jag har inte de böcker som passar. Skitdumt. Jag har lite mysiga bilder ifrån dagen igår förresten!

 Titta så mysigt!! Vi var på ett café som heter Leyas och var hur gulligt som helst. Har faktiskt aldrig varit där inne förut, har bara suttit på deras uteservering tidigare. Grymt sött ställe iallafall, dit kommer jag gå igen! 

  

Pärre och en närbild på min muffins - som visade sig vara bara maräng, jag trodde att det var en liten cupcake, men det var det visst inte. Men maräng är ju också gott... Och den var grymt söt också! ;) Josefine var också med på fikan och också hon var grymt söt. Men av någon anledning fick jag ingen bild på henne... 
Ser ni hur trött jag såg ut igår förresten? När jag kom till skolan upptäckte jag att jag glömt ta på mig mascara!! Haha! Så då såg jag skittrött ut hela dagen. Och det värsta är att jag har glömt det idag igen!!! Hahaha!

 

Efter fikan tänkte jag och Pärre att ett glas vin skadar väl aldrig. Ett glas sa vi. Sedan sa vi en flaska att dela på. Sedan råkade det komma fram en flaska till. Och som avslutning råkade Pärres Bacardi Rass komma fram och så blandade vi ett par drinkar i vinglaset.. Hehe. Det var en väldigt trevlig kväll.


Kommentarer

Skicka ditt meddelande här:

Ditt namn:
Spara uppgifter?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Din Bloggadress:

Ditt meddelande:

Trackback
RSS 2.0