Top sex

Top sex saker jag vill ha just nu:

- Motivation till att plugga. (Allra helst hade jag bara velat pumpa in informationen i skallen så att den redan var där liksom. Utan att plugga.)
- Fungerande hörlurar. (Insåg precis att mitt högeröra pajat, hörlurens högeröra alltså.)
- Typ femtontusen kronor. (En utomlandsresa hade inte alls suttit fel.)
- En köpare till min bil.
- En vän som inte sitter och lyssnar på Björn Rosenströms "Vi är pojkarna som busar" på högsta volym en halvmeter ifrån mig när bara den ena hörluren funkar.
- Ett svar på de där förbannade smset jag precis skickade som var över gränsen. (Nu kan man definitivt inte koncentrera sig på någonting annat än den där mobilen som inte blinkar eller skriker ut att jag får sms.)

Kommentarer

Skicka ditt meddelande här:

Ditt namn:
Spara uppgifter?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Din Bloggadress:

Ditt meddelande:

Trackback
RSS 2.0