Sömnens språk



Jag hittade den här bilden på olika sovpositioner och hur personligheten speglas på de sättet man sover. Jag är en blandning mellan 1:an och 5:an. Det är de två positionerna jag sover i om jag sover ensam.

Den första positionen, fosterställningen, är den vanligaste sovpositionen för kvinnor och menar att man är en tuff person på utsidan men ganska känslig i hjärtat.
Typiskt, tänkte jag. Jag vill ju helst inte få det "in your face" att jag är känslig liksom. Så jag hoppade fram till femmans beskrivning och hoppades på att den skulle vara lite coolare.
De personerna som sover i femmans ställning är sällskapliga och fräcka! (Score, tänkte jag!) Sen har de tydligen en tendens till att vara lite nerviga och sköra inuti det tuffa skalet..... I princip samma som ettans ställning alltså.

Det är väl bara till att acceptera att jag är en riktig tuffing på utsidan, men en riktig fegpropp inuti. Det värsta är väl att det stämmer rätt bra också. Fail.

Kommentarer

Skicka ditt meddelande här:

Ditt namn:
Spara uppgifter?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Din Bloggadress:

Ditt meddelande:

Trackback
RSS 2.0