Duktig cheeeey

Goood morgon lovers!

Jag sitter just nu i skolan och jobbar med ett grupparbete som vi ska ha redovisning på senare idag. Det känns rätt bra, det är en ganska liten uppgift så...
Men seriöst, nu ska ni få höra!!! Imorse klockan halv åtta ringde alarmet och jag stack till gymmet tillsammans med Josefine. Hur sjukt!? Assjukt, faktiskt. Men rätt kul! Vi gick i ungefär 25 minuter på en sån där himla crosstrainer, jag provade ett bantningsprogram och det var helt skadat jobbigt. Sen gick vi på vanliga bandet en lite stund också, jag passade på att springa lite där, men inte så länge.. Man vill ju inte bli svettig liksom! Hahah!! Svettigare än förut har jag nog aldrig varit..!
Sen gjorde jag en massa magövningar och lite armar, fast armar är så tråkigt så det blev en väldigt kort stund. ;)
Nu ska vi fortsätta med grupparbetet!

Kommentarer

Skicka ditt meddelande här:

Ditt namn:
Spara uppgifter?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Din Bloggadress:

Ditt meddelande:

Trackback
RSS 2.0