Vad hände?

Allting är förstört. Jag gick ur de här som förlorare. Alltid. Alltid. Alltid. Den ständiga fucking förloraren, det är jag det. Ibland undrar jag vad det är för fel på mig. Varför går det till så här? Vad ska jag ändra? Jag är ju bara mig själv.


Ja, jag är superduperdramaqueen just nu. Men det här är min blogg, så ni får stå ut med det. För så här känns det just nu. När hjärtat ligger där på golvet och någon står och stampar på det i stilettklackar och är beredd att kapa de sista med motorsåg. Haha, shit vad dramaqueen jag är, men så där känns det.

Kommentarer
Postat av: B1 också va de inte B1 PPPpppPPPp

Vet du vad gumman, du är bäst finast och vackrast precis som du är :) Det är verkligen inget fel på dig. Du ska inte känna dig som en förlorare, för uppfattar du dig som en förlorare så blir du det enligt dig själv. Men vänder du på det och ser dig som en stark människa där inte felet ligger hos dig, ja då blir du stark! det är du som bestämmer det :) För mig är du en vän som förgyller min vardag och får mig att blir stark och må bra <3

2011-01-14 @ 18:17:20
URL: http://josefinaborg.bubbleroom.se/

Skicka ditt meddelande här:

Ditt namn:
Spara uppgifter?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Din Bloggadress:

Ditt meddelande:

Trackback
RSS 2.0