Vilken glädje!

Oh my gooooood!!!!!!

Jag blev precis skitlycklig! Läste på Alexs blogg att detta är den mest deprimerande dagen på året, det är dagen då flest människor begår självmord, blir deprimerade eller bara har en sinnessjukt dålig dag! Hur underbart är det inte?! Jag har liksom bara varit normal när jag hade en dålig dag idag!
Säkert har Alex inte jättemycket fakta bakom sin teori om årets sämsta dag, men skit samma. Jag blev skitglad nu! Allting är perfekt. Dessutom slog klockan precis över 00:00 och det är en ny dag; en helt fantastisk tisdag! Det är awesome! Totally fantastiskt! Vilken glädje - som pappa brukar säga! Jag är grymt lycklig nu! Godnatt med er igen! Sov världens goaste, de kommer jag göra! <3

Kommentarer

Skicka ditt meddelande här:

Ditt namn:
Spara uppgifter?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Din Bloggadress:

Ditt meddelande:

Trackback
RSS 2.0