Torsdag (fast egentligen fredag)

Jag är färdig SA. Jag är så himla nöjd. Jag typ smyger omkring hemma nu och ler för mig själv. Hihi. Det känns som en stor sten har fallit, eller är det så man säger? Iallafall, jag har haft grym ångest för att jag aldrig blivit klar, både för att jag stoppat upp andra och för att jag inte skulle bli klar fram till Herrmiddagen som är om bara tre veckor. Men åh! Äntligen klar!

I övrigt inte mycket nytt. Jag är trött som ett as och ska upp till skolan tidigt imorgon. Jag bangade att hitta på något efter puben ikväll bara för skolan imorgon, sjukt nöjd, det hade aldrig hänt för ett par veckor sedan. Jag är faktiskt mycket motiverad inför de här kurserna, både organisationskultur och ledarskap och entrepenörskap är väldigt spännande ämnen och något jag brinner för. Mycket eget arbete och inga förbannade tentor, hurra! Kan inte bli annat än awesome! Nu, en mysig film att somna till, vakna utvilad imorgon, gå till skolan och ge järnet och sedan möta upp min älskling. Åh så mysigt! Jag längtar.

Kommentarer

Skicka ditt meddelande här:

Ditt namn:
Spara uppgifter?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Din Bloggadress:

Ditt meddelande:

Trackback
RSS 2.0