Åsiktstorget

Bambarabaaaam! Jag tänkte lite igårkväll innan jag somnade på saker som jag dissar och hur snabbt jag ändrar åsikt om saker och ting, så jag tänkte om jag skriver ner allting så kan vi se hur lång tid det tar innan jag ändrar mig...

Ballerinaskor. Seriöst, finns det något tråkigare? Jag tycker det är fult, helt enkelt. Very big diss.
Bomullspåslakan. Jag föredrar satin eller va heter de där aaasglidiga tyget? Silke? Siden!? Vad som helst är bättre än svettiga bomullslakan iaf.
Orange. Färgen är för skrikig för mig och passar mig inte (OBS - varning! Här kan det säkert bli ändring i sommar...)
Cider. Nej, vad som helst är bättre, möjligtvis EN, men inte mer. Alkoholfri cider är dock supergott.
Lukten som uppstår kring mina fötter efter att jag jobbar en kvart på donkisch. Ni vill inte veta hur illa det är. Jag skrubbar sönder fötterna varje kväll nu... (Denna punkt är jag typ heeelt säker på att jag kommer fortsätta dissa i all evighet).
Päls. Inte för att jag bryr mig om djur, utan för att jag tycker det är fett fult. Jackor, västar, mössor - whatever. Inte min stil och absolut inte snyggt att använda nu under våren och nästan sommaren (såg en tjej på stan idag som hade de och skrattade gott åt henne, haha).
Carolina Gynning. En av Sveriges mest överskattade kändisar. Släpper tydligen en glasserie nu. Fjanterier.


Sådär, nu får vi se hur länge detta håller i sig, jag tänkte länge och väl på det så det känns som om de mesta är djupt grundade åsikter. Haha. Puss!

(Och detta är ett tidsinställt inlägg, skrivet igårkväll, jag pluggar för fullt just nu, duktig cheeeey! :P )

Kommentarer

Skicka ditt meddelande här:

Ditt namn:
Spara uppgifter?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Din Bloggadress:

Ditt meddelande:

Trackback
RSS 2.0