Cool_emmie

Efter att jag ställde om min telefon igår, nej de sa jag inte till er för jag vill inte framstå som dummare än vad jag är, men jag lyckades iaf nollställa hela mobilen - inga nummer kvar, inga bilder, inga appar. Ingenting. Klantigt. Iallafall, det känns som att ha en ny mobil nu och det är ju rätt kul. Så, till det viktiga; Jag skulle gå in på safari och läsa lite bloggar, börjar stava med L och LUNARSTORM kommer upp. Lunarstorm ligger liksom förinprogrammerat i min telefon? Precis som Google gör typ. Stört. Bara så ni vet.

Btw, Cool_Emmie hette jag på min coola period, den tiden när man hade "lunar" för tio år sen. Det är faktiskt tio år sedan, nu kände jag mig gammal. Jag tror jag ska skaffa "lunar" igen....

Kommentarer
Postat av: Kattis

Lunarstorm finns ju inte ens kvar :( däremot den supercoola efterföljaren LS8. Som står för lunarstorm version 8. Värt att stänga ner riktiga lunarstorm för att starta ett nytt lunarstorm liksom..



Jag älskar lunarstorm. Lunarstorm gav mig världens bästa Björn.

2011-05-28 @ 14:44:46

Skicka ditt meddelande här:

Ditt namn:
Spara uppgifter?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Din Bloggadress:

Ditt meddelande:

Trackback
RSS 2.0