Då va de roliga slut

Jag sitter på bussen på väg hem nu, efter en jätteskön helg i Thn. Jag är sjukt trött, ska sova nån timma och sedan skriva på arbetet innan jag åker till jobbet. Imorgon är det seminarie, jag är otroligt otaggad. För första gången känner jag mig lite skoltrött, men de är mindre än två veckor till sommarlov så de gör ingenting. En vecka bara kanske?
Hela veckan ska bestå av jobb och skola, tillochmed helgen typ. Ska försöka hälsa på mamma på mors dag på söndag, men vi får se va jag hinner (prioriterar) och orkar.
Förövrigt, jag snorar i ena näsborren och det rinner ur ögat på samma sida, är jag typ halvpollenallergisk då? Lite sådär spontant halvt allergisk bara? Går det?

Kommentarer

Skicka ditt meddelande här:

Ditt namn:
Spara uppgifter?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Din Bloggadress:

Ditt meddelande:

Trackback
RSS 2.0